close
We very are actually good, Actually that all is not a question !

I think so

Actually,I even have forgotten am yesterday quarrel or the day before yesterday

to quarrel,ha!

The person is this is strange, temperament always not please

originally.

=======

我知道跟我吵架的人英文不好

我想說的是

其實我們很好,其實那些都不是問題

我是這樣想的

事實上,我甚至忘了是昨天吵滴還是前天吵低,撲

人就是這樣奇怪,脾氣總是不請自來


arrow
arrow
    全站熱搜

    aiueo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()