close
Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do
Yeah, they were all yellow

抬頭仰望繁星點點
看著它們為妳散發的迷人光芒
在妳的舉手投足之間
都存在一種耀眼的金色光輝

I came along
I wrote a song for you
And all the things you do
And it was called "Yellow"

我一路獨自走來
為妳,我作了一首情歌
在妳所做的每件事情背後
都有淡黃色的美好回憶

So then I took my turn
Oh what a thing to have done
And it was all "Yellow"

我恣意的漫步遊走
是什麼樣的事情等待著實現呢?
那是種金黃色的美好體驗

Your skin
Oh yeah, your skin and bones
Turn into something beautiful
You know, you know I love you so
You know I love you so

妳的肌膚
妳的每一吋肌膚
都幻化為美麗的生活點滴
妳明白我對妳的愛有多深
相信我給妳的付出有多真

It's true, look how they shine for you
Look how they shine for you
Look how they shine for
Look how they shine for you
Look how they shine for you
Look how they shine

我對妳的表白是如此真實,星星的確為妳散發光芒
看著它們為妳散發的迷人光芒
看著它們如何為妳散發光芒
看著它們為妳散發著迷人光芒
看著它們為妳散發著迷人光芒
看著它們如何散發出迷人光芒

Look at the stars
Look how they shine for you
And all the things that you do

抬頭仰望繁星點點
看著它們為妳散發的迷人光芒
就在妳的舉手投足之間



MASA @ singarpor


by the way
這也是馬汀跟葛妮絲派特洛的定情歌

好浪漫呀

arrow
arrow
    全站熱搜

    aiueo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()